*Udział stacjonarny w części konferencyjnej Kongresu (Pakiet Standard) jest bezpłatny dla:
- przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów),
- lekarzy,
- personelu medycznego,
- pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia,
- przedstawicieli administracji samorządowej,
- przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia,
- przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia,
- parlamentarzystów,
- przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.
Z opłaty za Pakiet Premium są zwolnieni:
- przedstawiciele kadry menadżerskiej szpitali i placówek medycznych,
- konsultanci krajowi i wojewódzcy,
- przedstawiciele administracji publicznej pełniący funkcje ministerialne i kierownicze.
Z pełnej opłaty za uczestnictwo w Kongresie zwolnieni są Prelegenci oraz przedstawiciele Firm wspierających projekt komercyjnie (wg zakontraktowanej ilości wejściówek).
Liczba bezpłatnych pakietów jest ograniczona. O przyznaniu każdorazowo decyduje Organizator.
Pakiet Online bezpłatny | PakietStandard 1490 PLN + 23% VAT |
PakietPremium 1990 PLN + 23% VAT | |
dostęp do transmisji sesji (część konferencyjna) | |||
dostęp do retransmisji sesji (część konferencyjna) | |||
udział stacjonarny w części konferencyjnej | |||
wstęp do Strefy Premium (strefa spotkań, przerwy kawowe, lunch) | |||
udział w wieczornej gali oraz bankiecie | |||
dostęp do komunikatora (możliwość umawiania spotkań) |
- 1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
- Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej w zakładce Rejestracja.
- 2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
- Rejestracja możliwa jest tylko online (przez stronę wydarzenia). Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą mailową lub telefoniczną.
- 3. Do kiedy trwa rejestracja?
- Rejestracja na udział stacjonarny trwa do 6 marca 2024 r. do godz. 15.00.
Rejestracja na udział online w części konferencyjnej trwa do 8 marca 2024 r. do godz. 15.00. - 4. Jak wygląda proces rejestracji?
-
Po wejściu na stronę wydarzenia (do zakładki) Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
• Mam już swoje konto:
Jeżeli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem - w przypadku braku hasła proszę skorzystać z opcji „Odzyskaj hasło”.
Po zalogowaniu się na konto należy sprawdzić poprawność danych osobowych i wybrać interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).• Nie posiadam konta:
W przypadku braku konta w systemie, należy przejść proces zakładania nowego konta tj. wpisania danych osobowych oraz utworzenia hasła. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Po aktywacji konta należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na wydarzenie.
Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). - 5. Czym jest kod aktywacyjny?
- Kod aktywuje nowo utworzone konto. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb, który zostaje wysłany na podany adres mailowy.
- 6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
- Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
- 7. W jaki sposób mogę zmienić / poprawić dane uczestnika?
- Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
- 8. Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?
- Udział w wydarzeniu nie wiąże się z odpłatnością w przypadku udzielenia Organizatorowi zgody na otrzymywanie informacji handlowych. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Decyzję o przyznaniu bezpłatnego pakietu podejmuje Organizator na podstawie prawidłowo wypełnionego zgłoszenia rejestracyjnego.
Powyższe warunki rejestracji dotyczą również osób posiadających vouchery. - 9. Czy wybór sesji dla uczestników konferencji jest obowiązkowy?
- Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
- 10. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
- Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
- 11. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
- Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
- 12. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
- Na podany adres mailowy prześlemy wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
- 13. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet konferencyjny?
- Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
- 14. W jaki sposób mogę zakupić Pakiet Standard lub Pakiet Premium?
- W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą.
- 15. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?
- Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
- 16. Czy jest możliwość zakupu pakietu konferencyjnego w dniu wydarzenia?
- Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia (faktura wystawiana na podstawie oświadczenia).