Anna Gołębicka
ekonomistka, ekspert, Centrum im. Adama Smitha
Autorka wielu strategii komunikacji idei i produktu. W segmencie ochrony zdrowia współpracuje z NIL, OZZL i PR OZZL, OZZPF, KZZPML, KIF.
Doradczyni i pełnomocniczka zarządów instytucji i znanych marek m.in. Górnośląsko Zagłębiowska Metropolia, Muzeum Powstania Warszawskiego, Gatta, Agata, Paged). Zarządzała marketingiem i rozwojem m.in. kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowy. Doświadczenie strategiczne zawdzięcza długoletniej pracy jako dyrektor strategii (Martis, GREY Group). Autorka publikacji i wykładów i webinarów z dziedziny komunikacji. Felietonistka Polska The Times, MedEkspress, Gazeta Lekarska. Prowadzi zajęcia z komunikacji w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej i KSAP. Komentatorka telewizyjna.