Dziękujemy za udział w Kongresie Wyzwań Zdrowotnych.
Zapraszamy do rejestracji na retransmisje sesji tegorocznego edycji Kongresu. Rejestracja jest bezpłatna:
- nie są osobami zakażonymi COVID-19;
- nie mają objawów COVID-19, takich jak duszność, podwyższona temperatura ciała, objawy przeziębieniowe;
- nie przebywają na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
Warunkiem udziału w wydarzeniu jest złożenie przez uczestnika obowiązkowego pisemnego oświadczenia przy wejściu na wydarzenie lub wcześniej drogą online (poprzez formularz rejestracyjny), że uczestnik, według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym;
Pełne zasady bezpieczeństwa dotyczące zakażenia wirusem SARS-CoV-2 dostępne są na stronie.
Udział w części konferencyjnej Kongresu w wersji Standardowej jest bezpłatny dla:
- Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów)
- Lekarzy
- Personelu medycznego
- Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia
- Przedstawicieli administracji samorządowej
- Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia
- Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia
- Parlamentarzystów
- Przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.
Z opłaty za pakiet Premium są zwolnieni:
- przedstawiciele kadry menadżerskiej szpitali i placówek medycznych
- konsultanci krajowi i wojewódzcy
- przedstawiciele administracji publicznej pełniący funkcje ministerialne i kierownicze.
Z pełnej opłaty za uczestnictwo w Kongresie zwolnieni są Prelegenci oraz przedstawiciele Firm wspierających projekt komercyjnie (wg zakontraktowanej ilości wejściówek).
Ilość bezpłatnych wejściówek jest ograniczona. O przyznaniu każdorazowo decyduje Organizator.
Online (bezpłatny po dokonaniu rejestracji)
Obejmuje
- Dostęp do transmisji live sesji VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (3-4 marca 2022 r.)
- Dostęp do retransmisji sesji VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych
- Dostęp do rozszerzonej wersji komunikatora (wysyłanie/odbieranie wiadomości od uczestników Kongresu)
Standard
990 PLN + VAT (23%)
Obejmuje
- Udział w części konferencyjnej VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (3-4 marca 2022 r.)
- Dostęp do transmisji live sesji VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (3-4 marca 2022 r.)
- Dostęp do retransmisji sesji VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych
- Dostęp do rozszerzonej wersji komunikatora (wysyłanie/odbieranie wiadomości od uczestników Kongresu)
Premium
1490 PLN + VAT (23%)
Obejmuje
- Udział w części konferencyjnej VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (3-4 marca 2022 r.)
- Dostęp do transmisji live sesji VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych (3-4 marca 2022 r.)
- Dostęp do retransmisji sesji VII Kongresu Wyzwań Zdrowotnych
- Dostęp do cateringu (przerwy lunchowo-kawowe)
- Udział w wieczornej gali oraz bankiecie (3 marca 2022 r.)
- Dostęp do rozszerzonej wersji komunikatora (wysyłanie/odbieranie wiadomości od uczestników Kongresu)
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: dostep@ptwp.pl
FAQ
- Gdzie mogę zgłosić swój udział?
-
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia w zakładce Rejestracja.
- Czy mogę zapisać się w inny sposób?
-
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
- Do kiedy trwa rejestracja?
-
Rejestracja na udział stacjonarny trwa do 2 marca 2022 r. Rejestracja na udział online trwa do 4 marca 2022 r.
- Jak wygląda proces rejestracji?
-
Po wejściu na stronę do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
- Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora. - Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
- Mam już swoje konto:
- Czym jest kod aktywacyjny?
-
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
- Ile będę czekać na weryfikację zgłoszenia?
-
Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia. W razie braku otrzymania weryfikacji tydzień od zgłoszenia, prosimy o kontakt na adres rejestracja@ptwp.pl
- W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
-
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
- W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?
-
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
- Czy wybór sesji jest obowiązkowy?
-
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
- Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
-
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
- W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
-
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
- Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
-
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
- Czy udział w wydarzeniu jest bezpłatny?
-
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla:
Przedstawicieli administracji szpitali, zakładów opieki zdrowotnej oraz innych podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych (kadry zarządzającej, dyrektorów placówek medycznych, ordynatorów, dyrektorów medycznych, dyrektorów ds. ekonomicznych i administracyjnych, kierowników działów)
Lekarzy
Personelu medycznego
Pracowników naukowych ośrodków akademickich związanych z ochroną zdrowia
Przedstawicieli administracji samorządowej
Przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia
Przedstawicieli Narodowego Funduszu Zdrowia
Parlamentarzystów
Przedstawicieli instytucji, organizacji niekomercyjnych związanych z sektorem ochrony zdrowia. - Czym są dodatkowo płatne pakiety dostępu?
-
Pakiet dostępu umożliwia zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefa spotkań czy uczestnictwo w wieczornym wydarzeniu.
- Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?
-
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
- Czy zakup pakietu jest obowiązkowy?
-
Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.
- Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?
-
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
- Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?
-
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.
- Co powinienem/powinnam mieć ze sobą w dniu wydarzenia?
-
Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.
Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.