Maciej Szurek
Firma: RemmedVR
Stanowisko: CEO
Przedsiębiorca i założyciel 3 spółek (www.remmed.vision, www.clotify.com, www.nlbc.pl). Marketingowiec z wieloletnim stażem w międzynarodowych korporacjach (m.in. Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i aktywnej sprzedaży (m.in. Black Red White, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska), autor programu studiów podyplomowych ze Strategii Marketingowych i wykładowca akademicki na Uniwersytecie Vistula, mentor w AIP, Business Link, Polska Przedsiębiorcza, uczestnik 5 programów akceleracyjnych w Polsce, Niemczech, Izraelu, Holandii i USA.
Bierze udział w sesjach:
-
Start-upy – panel towarzyszący finałowym prezentacjom III Konkursu Start-Up-Med
ZOBACZ WIĘCEJ
PRELEGENCIStart-upy – panel towarzyszący finałowym prezentacjom III Konkursu Start-Up-Med
- Wpływ pandemii na rozwój rynku start-upów
- Ścieżki akceleracyjne dla start-upów medycznych w Polsce
- Czy każdy pomysł musi kończyć się start-upem?
- Warunki udanego start-upu
- Wpływ doktoratów wdrożeniowych na rozwój medycyny