Karolina Kamecka
Firma: "MEDICAL MAGNUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: dyrektor marketingu
Ukończyła Zdrowie Publiczne na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, a od 2018 roku uczestniczy w projekcie studiów doktoranckich InterDoktorMed - Budowanie nowej jakości i efektywności kształcenia w formule studiów doktoranckich dla menedżerów ochrony zdrowia na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Jej zainteresowania koncentrują się na zagadnieniach zdrowia publicznego, marketingu medycznym, badaniu satysfakcji Pacjentów, innowacyjnych technologiach medycznych, telemedycynie oraz zarządzaniu procesami i budowaniu interdyscyplinarnych zespołów budujących rozwiązania w ochronie zdrowia.
Jest miłośniczką łączenia wiedzy naukowej z praktyką zawodową na rynku ochrony zdrowia.
Jest autorką i współautorką publikacji naukowych oraz uczestnikiem konferencji naukowych w tematyce innowacyjnych rozwiązań telemedycznych oraz zarządzania procesami w ochronie zdrowia. Była wiceprzewodniczącą komitetu organizacyjnego sympozjum naukowego Polskiego Towarzystwa Mięśni, Ścięgien i Więzadeł (www.ptmsiw.pl) zorganizowanego we współpracy z PKOl, PZLA, COMS i Uniwersytetem Medycznym w Łodzi.
W wielospecjalistycznym centrum medycznym Medical Magnus Clinic istniejącym już od ponad 30 lat na rynku, od 2016 roku zajmuje się kreowaniem i koordynacją działań marketingowych, rozwojem usług medycznych oraz pełni funkcję pełnomocnika ds. systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (www.mmcenter.pl).
Bierze udział w sesjach:
-
Start-upy – panel towarzyszący finałowym prezentacjom III Konkursu Start-Up-Med
ZOBACZ WIĘCEJ
PRELEGENCIStart-upy – panel towarzyszący finałowym prezentacjom III Konkursu Start-Up-Med
- Wpływ pandemii na rozwój rynku start-upów
- Ścieżki akceleracyjne dla start-upów medycznych w Polsce
- Czy każdy pomysł musi kończyć się start-upem?
- Warunki udanego start-upu
- Wpływ doktoratów wdrożeniowych na rozwój medycyny