Dowiedz się więcej o pakietach uczestnictwa i wybierz odpowiedni dla siebie
Udział w części konferencyjnej Kongresu w wersji Standardowej (bez dostępu do cateringu oraz udziału w bankiecie) jest bezpłatny dla:
Z opłaty dającej dostęp do strefy Premium są zwolnieni:
Koszt dostępu do strefy Premium to 490 zł + 23% VAT.
Z pełnej opłaty za uczestnictwo w Kongresie zwolnieni są Prelegenci oraz przedstawiciele Firm wspierających projekt komercyjnie (wg zakontraktowanej ilości wejściówek).
Dla przedstawicieli firm komercyjnych:
Dla przedstawicieli Firm komercyjnych oraz osób niezakwalifikowanych przez Organizatora do bezpłatnego udziału – udział w części konferencyjnej Kongresu jest płatny i wynosi: 990 zł + 23% VAT
Płatny udział w Kongresie upoważnia do:
Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
Udział bezpłatny | Udział Premium 490,00 PLN (+ VAT) | Udział Płatny 990,00 PLN (+ VAT) | |
Dostęp do części konferencyjnej HCC | ![]() |
![]() |
![]() |
Udział w konferencji Nowe Technologie w Schorzeniach Sercowo-Naczyniowych | ![]() |
![]() |
![]() |
Dostęp do cateringu serwowanego podczas konferencji w specjalnie oznaczonym miejscu | ![]() |
![]() |
![]() |
Udział w Wieczornym Bankiecie (07 marca 2019) | ![]() |
![]() |
![]() |
Dostęp do komunikatora umożliwiającego umawianie spotkań biznesowych | ![]() |
![]() |
![]() |
Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.hccongress.pl w zakładce Rejestracja.
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
Rejestracja trwa do 5 marca 2019 r.
Po wejściu na stronę www.hccongress.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
UWAGA!!! Nie zamykaj okna, w którym należy wpisać kod.
Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia.
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
Dodanie zdjęcia jest warunkiem skorzystania z wydarzeń lub usług oferowanych w ramach Strefy Premium lub Strefy VIP bez konieczności potwierdzania tożsamości w inny sposób. W pozostałych przypadkach dodanie zdjęcia jest w pełni dobrowolne. Zdjęcie przetwarzane będzie jako element identyfikujący uczestnika i jego indywidualne konto w systemie organizatora oraz w zakresie potrzebnym do dodatkowej weryfikacji tożsamości podczas wejścia na wydarzenia lub do stref z ograniczonym dostępem (Strefa Premium/Strefa VIP itp.). W przypadku udostępnienia przez Organizatora w związku z eventem dedykowanego komunikatora do sprawdzenia listy uczestników, kontaktu i umawiania spotkań pomiędzy zarejestrowanymi uczestnikami eventu, dodane zdjęcie zostanie również udostępnione w tym komunikatorze w celu identyfikacji uczestnika.
Wymogi dotyczące zdjęcia:
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
Udział w części konferencyjnej Kongresu w wersji Standardowej (bez dostępu do cateringu oraz udziału w bankiecie) jest bezpłatny dla:
Istnieje możliwość wykupienia udziału w Strefie Premium. – patrz pkt. 15-19
Pakiety dostępu umożliwiają zakup dodatkowych korzyści, tj. catering, strefy spotkań czy uczestnictwo w wieczornych wydarzeniach odbywających się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Spodku i towarzyszących Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu.
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
Zakup pakietu nie jest obowiązkowy. Wiążę się to z rezygnacją z dodatkowych korzyści.
W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją dwie formy płatności: pobranie faktury proforma oraz płatność kartą. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres mailowy dostep@ptwp.pl
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.
Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.
Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.
Co możesz zrobić:
Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie