Klara Markiewicz
Firma: Ogilvy
Stanowisko: Strategic Director
W Ogilvy pracuje od prawie 6 lat, w sumie ma 17 lat doświadczenia zawodowego związanego z marketingiem i reklamą. Przed Ogilvy pracowała między innymi w Heurece (obecnie VML), FireFly Group oraz Change Integrated. Jej doświadczenie związane jest z planowaniem zintegrowanej komunikacji marek, planowaniem strategii launchu marek i produktów, analizami biznesowymi oraz planowaniem aktywności taktycznych. Posiada doświadczenie w wielu kategoriach, w tym regulowanych, w których podstawą jest kreatywne wykorzystanie ograniczonych kanałów i narzędzi digitalowych. Pracowała dla wielu marek technologicznych i telekomunikacyjnych, dla których kluczowe jest wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań w komunikacji marketingowej. Fanka shopper marketingu, miłośniczka digitalizajji komunikacji shopperowej. W swojej karierze zawodowej miała okazję pracować dla takich klientów jak: Nestlé, Żywiec Zdrój, Samsung, Huawei, PZU, Philips, British American Tobacco, Orange, Bosch, Payback, Wedel i BP. W 2018 uzyskała IPA Eff Test Certificate.
Bierze udział w sesjach:
-
KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
ZOBACZ WIĘCEJ
PRELEGENCIKOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
Sesja pod patronatem Philips Healthcare
Prezentacje:
- Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
- Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
- Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
- Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie
Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja