Elżbieta Twardowska
Firma: Ogilvy
Stanowisko: Chief Strategy Officer
Posiada 20 lat doświadczenia w marketingu, od 2010 roku na czele strategii w polskim oddziale Ogilvy, jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych na świecie. Jurorka prestiżowego konkursu komunikacyjnego Effie oraz autorka strategii kampanii wielokrotnie nagradzanych w tym konkursie. Specjalizuje się w opracowywaniu platform komunikacyjnych marek oraz zintegrowanych planów marketingowych. Jest jednym z liderów zespołu Ogilvy Health&Wellness, zajmującego się wspieraniem marek z obszaru zdrowia w tworzeniu skutecznej komunikacji do pacjentów, lekarzy oraz innych kluczowych grup docelowych. Tworzyła strategie komunikacyjnych dla Philips w obszarze kardiologii, medycyny ratunkowej (SOR) pracowała przy wprowadzeniu Philips Lumify na rynek. Ma również doświadczenie w pracy dla marek farmaceutycznych jak np. GSK, Merck (P&G) czy Bayer. Poza branżą medyczną uczestniczyła w opracowaniu szeregu kampanii dla takich klientów jak Coca Cola, Decathlon, wprowadzenie na rynek Kropli Beskidu czy nju mobile.
Bierze udział w sesjach:
-
KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
ZOBACZ WIĘCEJ
PRELEGENCIKOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku
Sesja pod patronatem Philips Healthcare
Prezentacje:
- Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
- Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
- Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
- Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie
Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja