Prelegenci

A B C D E F G H J K L Ł M N O P R S T U W Z Ż
Elżbieta Twardowska

Elżbieta Twardowska

Firma: Ogilvy

Stanowisko: Chief Strategy Officer

Posiada 20 lat doświadczenia w marketingu, od 2010 roku na czele strategii w polskim oddziale Ogilvy, jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych na świecie. Jurorka prestiżowego konkursu komunikacyjnego Effie oraz autorka strategii kampanii wielokrotnie nagradzanych w tym konkursie. Specjalizuje się w opracowywaniu platform komunikacyjnych marek oraz zintegrowanych planów marketingowych. Jest jednym z liderów zespołu Ogilvy Health&Wellness, zajmującego się wspieraniem marek z obszaru zdrowia w tworzeniu skutecznej komunikacji do pacjentów, lekarzy oraz innych kluczowych grup docelowych. Tworzyła strategie komunikacyjnych dla Philips w obszarze kardiologii, medycyny ratunkowej (SOR) pracowała przy wprowadzeniu Philips Lumify na rynek. Ma również doświadczenie w pracy dla marek farmaceutycznych jak np. GSK, Merck (P&G) czy Bayer. Poza branżą medyczną uczestniczyła w opracowaniu szeregu kampanii dla takich klientów jak Coca Cola, Decathlon, wprowadzenie na rynek Kropli Beskidu czy nju mobile.

Bierze udział w sesjach:

  • KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    ZOBACZ WIĘCEJ
    PRELEGENCI
     

    KOMUNIKACJA ZDROWOTNA: Serial? Spot? Twitter? Co jeszcze…? Jak dotrzeć do społeczeństwa XXI wieku

    Sesja pod patronatem Philips Healthcare

    Prezentacje:

    • Zmiana sposobu komunikacji ze społeczeństwem i pacjentami
    • Nowe media w służbie kampanii zdrowotnych
    • Komunikacja bez słów. Wirtualna rzeczywistość i nie tylko
    • Optymalna strategia podstawą kampanii społecznej. Zawał serca – czas to życie

    Podsumowanie prowadzących sesję i dyskusja

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony Kongresu Wyzwań Zdrowotnych.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie